• Dostawa

VI.       Dostawa

 

1.    Zakupiony w Sklepie towar jest dostarczany pod adres wskazany przez kupującego na formularzu zamówienia, a jeżeli zamówienia nie składano z wykorzystaniem formularza – na adres uzgodniony z kupującym mailowo lub telefonicznie.

 

2.    Towar zakupiony w Sklepie dostarczany jest za pomocą zewnętrznych firm kurierskich UPS, GLS, DPD, Inpost lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.

 

3.    Termin realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj od 1 do 14 dni roboczych liczonych, w razie płatności za pobraniem - od dnia złożenia zamówienia, a w wypadku płatności z góry (przelew) - od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie. Termin realizacji zamówienia kończy się z chwilą wydania towaru przewoźnikowi (firma kurierska lub Poczta Polska) i nie obejmuje czasu potrzebnego dla doręczenia towaru przez przewoźnika. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy od deklarowanego, pracownicy Sklepu skontaktują się z zamawiającym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.

W przypadku zamówień dokonanych przez przedsiębiorców, sklep zastrzega maksymalny termin realizacji zamówienia na podstawie art. 543 [1] §1 Kodeksu cywilnego do 30 dni. Termin podany na kartach produktów tj. "Termin dostępności:" jest terminem dostępności produktu u dystrybutora, podany jest w dniach roboczych oraz nie składa się na termin realizacji zamówienia.

4.     Sklep co do zasady prowadzi sprzedaż tylko na terenie Polski. Warunki i możliwość wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem.

 

5.     Rossa odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego, w szczególności art. 556 oraz 5561 -5563 kc